sobota, 25 lutego 2012

Prezenty z magicznej wymianki

Uwielbiam te chwile niecierpliwości kiedy słyszysz w słuchawce domofonu: "Dzień dobry, poczta" :) Tym bardziej gdy czekasz na przesyłkę, w której znajdują się wspaniałości z Wymianki z magią w tle :) którą organizowała wspaniała osóbka o imieniu Sylwia:) Dziękuję Ci za kolejną wspaniałą zabawę! W wymiance zostałam wylosowana w parę z Małgosią prowadzącą blog Zmierzch Luny na który Was gorąco zapraszam. Gdy zobaczyłam prace Gosi od razu pomyślałam "Sylwia miała szczęśliwą rękę do losowania" :) Prawda jest taka, że igła i nitka nigdy nie chciały ze mną współpracować. A tu mam okazję dostać coś cudnie wyszytego z niezwykłą dokładnością i sercem włożonym w każde przeciągnięcie igły:)
Tematem przewodnim była magia. Czy może być coś bardziej magicznego niż... anioły? :) Nie mogło być inaczej- poczułam, że muszę zrobić coś anielskiego:) 




Anielska zakładka mam nadzieję, że przyda się i umili czas spędzony przy książkach:)


Pudełko na małe przydasie zawsze znajdzie zastosowanie:)





A teraz będę się chwalić :D
W tej wyczekiwanej paczce znalazłam same wspaniałości:) Nawiązałyśmy mały dialog z Małgosią i okazało się, że obie uwielbiamy pewną sagę o wampirach:) Tak, tak chodzi o "Zmierzch" :) Okazuje się, że te książki są uwielbiane nie tylko przez nastolatki:) Ale wracając do tematu, uzgodniłyśmy, że wampiry są poniekąd magiczne i w ten oto sposób stałam się szczęśliwą posiadaczką "zmierzchowego" woreczka :D Od razu przypadł mi do gustu, a mój Eryk (typowy "mugol" rękodzielniczy :) ) nie mógł uwierzyć, że takie cudo zostało stworzone przez dłonie człowieka:D Ale już szybko przechodzę do prezentacji:




Oczywiście dostałam nie tylko woreczek:) Cała góra herbatek i  kawuś szybko zostanie skonsumowana:) A serwetki i koraliki też znajdą zastosowanie:) Jedna z serwetek jest z bliskim memu sercu motywem lawendy, która ma magiczne działanie:)

Mam nadzieję, że mojej wymiankowej parze przypadną do gustu przedmioty przez mnie wysłane:)
Dziękuję Sylwii za zorganizowanie magicznej zabawy:)
Przypominam o candy i pozdrawiam:)
Martita:)

3 komentarze:

  1. Wprost magiczne zestawienie aniołki i wampiry:)
    Ale tak poważnie to wspaniale się obdarzyłyście, znam prace Małgosi i też mam jej hafty, są dla mnie bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę Marto, że moja ręka tak szczęśliwie dla was wylosowała - stworzyłyście cuda - wiadomo dwie bardzo utalentowane kobiety:) I mam nadzieję, że weźmiecie udział w następnej wymiance:) - już mam pewną wizję w głowie;) Pozdrawiam cię ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Marto bardzo Ci dziękuje za prezenty . Poznanie Ciebie i tego co tworzysz byłoi jest dla mnie wyzwaniem ,nie raz pewnie jeszcze sie spotkamy.

    OdpowiedzUsuń