niedziela, 4 marca 2012

Ornitologiczny post

Słoneczko zaczyna coraz pewniej świecić, pogoda staje się bardziej znośna i w domu jakieś zalążki porządków wiosennych:)
Kilka dni temu dobiegło końca wyzwanie u Modraka i ptasim tematem przewodnim. Brałam w nim udział, ale niestety nie znalazłam się na tzw. "pudle". Ale wygrywanie nie jest najważniejsze:) Liczy się dobra zabawa. Wykonałam takie pudełko:






Nie wiem, jakoś mi te zdjęcia nie wychodzą. Próbuję na różne sposoby, ale efekt jest zawsze taki sam... marny. Kolory tego pudełka wyglądają zupełnie inaczej. Trudno...
Idąc ornitologicznym tropem pokażę również "ptasie światłodaje":

fot. by Groszek

fot. by Groszek
Właśnie zaczęłam serię jajeczną więc niedługo pojawią się u mnie pisanki:)
Jeszcze można się zapisać na Candy, losowanie już niedługo.
Pozdrawiam, Martita:)

3 komentarze:

  1. Śliczne pudełko, a świeczniki obłędnie piękne, strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne pudełeczko i świeczniki ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełka prześliczne. Buziole

    OdpowiedzUsuń