środa, 14 marca 2012

Tłumaczenie i nagrody:)

Witajcie:) 

Na samym początku tłumaczenie... No cóż, nie popisałam się punktualnością. Wiem i przyjmę baty lub tez wszelkie inne kary za znaczne opóźnienie w wynikach mojego Candy. Tak to jest gdy biorę się za kilka rzeczy na raz i w międzyczasie jeszcze zamarzy mi się wyskoczyć na weekend do znajomych... 

Ale może lepiej zmienić temat na lepszy:D 
Mam świeżutkie i jeszcze gorące wyniki. Moja maszyna losująca marki "Amelia" bardzo mi pomogła:) 




Wnętrze maszyny zostało napełnione 23 losami:)




Oto moja "maszyna losująca":)



Wielka chwila:)


I mamy zwyciężczynię: Ewa  E-mail: ewavewa@gmail.com :) Gratuluję szczęśliwie wylosowanej i proszę o przesłanie adresu:)

Mam wyrzuty sumienia, że tak zaniedbałam swoje pierwsze Candy i dlatego wylosowałam 3 nagrody pocieszeni:


oraz




SkySweet oraz Skimmia proszę również o przesłanie adresów. Nie powiem jakie będą nagrody niespodzianki:) Zdjęcia pokaże, gdy nagrody dotrą do wylosowanych:)

Raz jeszcze przepraszam za takie opóźnienie. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe i jeszcze kiedyś zechcecie pobawić się ze mną na moim blogu:)
 
Pozdrawiam serdecznie, Martita:)

11 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wygrywających i wielkie dzięki za zabawę dla Pani blogu! :)
    Ech, z tym czasem to chyba my wszystkie tak mamy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:) i żałuję, bo candy było śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla zwycięzców pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom:) a co do opóźnienia to wiesz życie jest tylko życiem i różne rzeczy się czasami dzieją:) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę że udało mi się wygrać niespodziankę :-)
    dziękuję też Amelce za piękny uśmiech z "moją" karteczką :-)
    gratuluję pozostałym szczęściarom a Tobie dziękuję za zabawę i już pędzę pisać maila :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cię najmocniej ale niestety nie mogę znaleźć Twojego adresu mailowego :-(
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Jestem bardzo szczęśliwy :))) Dziękuję bardzo! :))) Skimmia i SkySweet, gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow nawet się nie spodziewałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana czy mogę prosić o Twojego maila bo również nie potrafię go odnaleźć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń