środa, 15 lutego 2012

Nadszedł czas...CANDY :)

Witajcie:)

Dziś szczególny post, a jaki jest tego powód to za chwilę:)
W każdy wtorek będę uczęszczać na  warsztaty, ponieważ bardzo mi się spodobało. No i z tego tytułu będę Was zamęczać decoupage'owymi pracami. Poniżej pierwsza z nich. Ustaliłam już czym zostanie napełniona i będzie to orzechówka, ale to dopiero latem:)




A do tego czasu jeszcze muszę ją wielokrotnie lakierować i co kilka warstw przeszlifować papierem ściernym:) Poniżej "makowa panienka", która już została napełniona. 




Odkopałam w jednym z przydasiowych pudeł drewniane kule i zapragnęłam zrobić z nich korale. Po wykończeniu i lakierowaniu doszłam do wniosku, że muszę dokupić jeszcze kilka kulek bo jakieś biedne te korale będą. 


Tak szybko pokażę jeszcze komplety, które wygrzebałam z czeluści mojego komputera:




UWAGA!!! LOSOWANIE :)


A teraz czas na moje pierwsze candy:)

Pomyślałam, że może ktoś by był chętny na zabawę z małymi nagrodami. Nagrodą będzie anielinka, którą możecie zobaczyć poniżej. Myślę, że do anielinki mogę dorzucić małe co nieco:) Wszystkich chętnych zapraszam do zabawy. Zasady candy takie same jak u większości blogujących:


1. chętnych proszę o wpisywanie się pod tym postem:)
2. osoby prowadzące blogi proszę o umieszczenie banerka na swoim blogu w pasku bocznym; osoby nie prowadzące bloga również mogą wziąć udział w zabawie- proszę o zostawienie adresu mejlowego:)
3. cierpliwie czekamy na wyniki:)
Poniżej banerek do wklejenia:  


Zapisy zbieram do 7 marca. Losowanie 8 marca:) A oto nagroda:




Jak wiadomo, candy musi być słodkie więc dorzucę jakiego cukierasa:) Mam nadzieję, że się Wam spodoba Anielinka i zechcecie wziąć udział w mojej zabawie:)

Buziaczki dla Was:)

ps: macie może jakieś tajne informacje kiedy ta zima sobie pójdzie??

24 komentarze:

  1. Kochana jakbym mogła się nie skusić na tak cudną Anielinkę:) Mam od ciebie już jedną co prawda;) ale tęskni bardzo za przyjaciółką jakąś:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. taki piękny aniołek stróż!jeee ja bym chciała się zgłosić ! choć pewnie przy dziewczynach z blogami nie mam szans..

    old-school92@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma takie same szanse, więc zapraszam do zabawy:)

      Usuń
  3. No to ja też chcę :)bo mój Aniołek z brzuszkiem już nie aktualny :)
    anna.lukasik@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. to i ja ustawiam się w kolejce po tą ślicznotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja sie zapisuje i zapowiadam że będe czestym gościem u ciebie na blogu pozdrawiam ... branzoletki cudeńka a ta anielica boska pozdrawiam
    http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zaopiekuję się aniołkiem, ma piękną sukienkę i jest taka rozanielona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa! Ja zaczęłam przygodę z filcem, ale widzę, że ograniczać sie nie należy : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem z pingera i nie mam bocznych pasków, zrobiłąm notkę zg się (link):
    http://modelalina.pinger.pl/m/10904112/caaaaaaaaaandyyyy e-mail: asiolkap@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuje sie na cudownego Aniołka ( mam sporą kolekcje swoich aniołków i ten idealnie pasowalby do nich) pozdrawiam dzikakotka7

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się ustawię w kolejce po tą piękną anielicę ;) Pozdrawiam, Kasia-eko@o2.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletki piękne, jak i butelka na orzechówkę... robiłam w zeszłym roku... ale ja jednak jestem zwolenniczką słodszych... o i widzisz, przypomniałaś mi że właśnie mam się zabrać za nalewkę, a właściwie likier z kiwi :)
    oczywiście i ja się chętnie zapisuje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No zima juz chyba sobie idzie.. i zapisuje sie na twoje cukierasy a nuż wygram druga anieline i moje dzieci przestana się żreć hi hi

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, chętnie ją przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kwiatowe wzory! Biżuteria! Bomba ;-) Zapisuję się!
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również się ustawię może szczęście się do mnie uśmiechnie :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczności tworzysz :) i ja przystąpię do zabawy: wiolka157@o2.pl

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Męcz nas pracami, męcz. Butelki są piękne, oba wzory i letnie maki i ta urocza wiewiórka:) A na aniołka chętnie się zapiszę, Twoje anioły mają piękne suknie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się :)
    jakby co to banerek na blogu oliwkowescrapowanie.blogspot.com :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny aniołek! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja prawie w ostatniej chwili się zapisuję! :-)
    E-mail: ewavewa@gmail.com
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. a może jeszcze jedna Anielica z dedykacją się znajdzie:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń