wtorek, 21 lutego 2012

Odwrócona oś czasu:)

Zauważyłam, że u mnie na blogu ostatnio wszystko przewraca się "do góry nogami". Zamiast pokazywać już niemal Wielkanocne prace ja miotam się pomiędzy wszystkimi porami roku:) Ostatnio był kielich bożonarodzeniowy, dziś będą kolejne zaległe ozdoby, a także "ciut ciut " jesiennych klimatów:)


Wiem, jak kiepskim fotografem jestem, ale cóż mogę na to poradzić? Przecież nie można być doskonałym we wszystkim, co nie ;) ha ha ha


Podczas weekendu miałam małą wyprawę do miasta, które zwą Szczecinem. Musiałam jechać na ostatnią wizytę u stomatologa z moją latoroślą i przy okazji spędziłam 2 dni u koleżanki. Oczywiście nie marnowałyśmy czasu i tak oto powstał słój, a w zasadzie słoiczek z motywem dla grzybiarzy:)





fot. by Groszek :)

Myślę, że za kilka dni pokażę jeszcze jeden "słoik grzybowy", bo zakupiłam 2 sztuki i akurat zostało mi pół serwetki z innymi grzybkami, więc czemu by nie dorobić drugiego:)
Powstało oczywiście coś jeszcze, ale to pokażę innym razem:)

Bardzo się cieszę, że tu do mnie zaglądacie. Nawet nie wiem kiedy licznik przekroczył 1000 wejść:D Miło jest czytać Wasze komentarze, to bardzo motywuje i sprawia, że robi się cieplej na sercu:)


Buziaki dla Was :)

8 komentarzy:

  1. Sympatyczne bombeczki a i słoiczek niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej mi się to wszystko podoba, jak zwykłe rzeczy mozna przemienić w coś magicznego. Świetny słoik grzybowy, szkoda tylko, że grzyby w tym roku średnio dopisały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decoupage jest idealnym sposobem, aby nadać przedmiotom drugie życie:) A grzyby będą w tym roku:)

      Usuń
  3. Cieszę się, że coś się Wam spodobało:) Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te grzybki cudne ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że bombki i słoiczki na grzyby przydadzą się jeszcze w tym roku:), fajne prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bombeczki i słoiczek genialny:)

    OdpowiedzUsuń