wtorek, 18 września 2012

Jagodowo - śmietankowe wyzwanie i prośba :)

          Wyzwania, wymianki, konkursy... Dobrze, że są osoby, którym chce się je wymyślać, poświęcać swój cenny czas i trzymać rękę na pulsie:) Ale nie wiem, czy organizatorki takich blogowych zabaw zdają sobie sprawę z tego, że dzięki nim np. ja ruszam swoje cztery litery do pracy i mimo zakorzenionego już lenistwa, próbuję sprostać często niełatwym wymaganiom konkursowo - zadaniowym. I właśnie z tego miejsca, chcę podziękować Wam Dziewczyny, za to że chcecie, możecie i lubicie... To świetne uczucie wiedzieć, że są Osoby takie jak ja, dla których tworzenie jest odskocznią od codziennych spraw, czasami smutków i zmartwień. Cieszę się, ze założyłam tego bloga, bo dzięki niemu mogłam poznać wspaniałe i pełne inspiracji osoby :)
          Ale dość już tej mojej grafomanii:)
 Przedstawiam Jagódkę:) Anielinkę, która powstała na wyzwanie w Wymiance jagodowo - śmietankowej organizowanej przez Turkusowy Hamak .Głosowanie na prace trwa do 19 września do godziny 23,59 :) Jeśli ktoś z Was chciałby zagłosować na mojego Aniołka to podaję link: klik :) Z góry dziękuję:)



Życzę miłego wieczoru :)
Martita :)

1 komentarz: