niedziela, 16 września 2012

Wymiankowe prezenty

           Uwielbiam ten moment, kiedy listonosz puka do drzwi (lub jak u mnie dzwoni domofonem :D ) i przynosi mi paczkę z prezentami z wymianki. Tym razem było tak samo do momentu "przejęcia paczki"... Później wszystko potoczyło się swoim rytmem:) Po raz pierwszy wszyscy domownicy patrzyli mi się na ręce i tylko czekali, żeby coś podebrać. 
          Moją wymiankową parą była Agnieszka czyli AgapeArt i serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia Jej bloga:) Jakież cudowności dostałam od Agi: przydasie koralikowe, serwetki, coś samowitego i słodkiego, zawieszki/wisiorki, kolczyki, kolczyki i jeszcze więcej kolczyków :) Prace sutaszowe wywołały u mojego Eryka dziwną, jak na niego, reakcję: Wow, ale fajne! A ty takich nie potrafisz? Nie, nie potrafię i dlatego tak mi się spodobały te kolczyki, które dostałam od AgapeArt :) Będę je nosić z wielką przyjemnością. Są w sam raz dla mnie: nie za duże i nie za małe, w moich kolorach i w ogóle są już całkowicie moje :) Agnieszka martwiła się czy prezenty mi się spodobają- ogłaszam, że podobają mi się BARDZO! 
           Dziękuję za zorganizowanie wymianki Sylwii z Uroczyska Luny. Dzięki jej "uzależnieniu wymiankowemu" mam możliwość poznawać ciekawe osoby, na które bym sama w życiu nie natrafiła :)  Jesteś wielka !!! Czekam na kolejną wymiankę:) 
           A oto moje prezenty: 





        Przydasie koralikowe przydadzą mi się do moich eksperymentów z szyciem:) Były jeszcze słodkości, ale moje dziecko było szybsze niż aparat (co oznacza, że zdrowieje, a ospa nas opuszcza).
                A oto, co ja przygotowałam dla Agnieszki:






 Mam nadzieję, że moje prezenty się spodobały i jeszcze kiedyś nasze drogi się spotkają :)

Życzę Wam miłej i spokojnej niedzieli i do usłyszenia :)
Martita:)

4 komentarze:

  1. wiesz jak mi miło, że prezenty Ci się spodobały :) ja też jestem zachwycona tym co dostałam - lubię takie finały wymianek :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. moj listonosz to puka w okieneczko heheh a prezenciki sliczniuteńkie pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna czarownica ci wyszła Martuniu:))) jak ją zobaczyłam na zdjęciu które przesłałaś no to achom i ochom nie było końca:))) Cieszę się że jesteś zadowolona z wymianki. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń