środa, 15 sierpnia 2012

Te same ale inne :)

Witajcie :)
          Chciałabym Wam dziś pokazać zdjęcia moich słoików grzybowych w zupełnie innej jakości. Poprzednie robiłam sama, a te nowe zrobił prawdziwy fotograf :) Ja nie mam takiego talentu i "oka", a mój aparat częściej odmawia mi posłuszeństwa niż robi zdjęcia. Ale nie będę już przynudzać. A zdjęcia oceńcie sami:

Fot. by Marcin Zacharkiewicz
Fot. by Marcin Zacharkiewicz
Fot. by Marcin Zacharkiewicz
Fot. by Marcin Zacharkiewicz
 Wiadomo, słoiki jakie są takie są, ale na tych zdjęciach wyglądają tak, że nawet mi się podobają:)

Pozdrawiam i uciekam na wycieczkę rowerową: Międzyzdroje nadciągamy :)

Martita :)




3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, niby zwykły słoik, a zachwyca ogromnie;)

      ----------------
      zapraszam na mojego bloga
      http://calymsercem.blogspot.com
      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Czasami z najprostszych rzeczy można "wyczarować" cuda :)

      Usuń