środa, 8 sierpnia 2012

Potrzeba większej przestrzeni...

Witajcie:)
          Brak pogody niejako wpływa na działalność twórczą. Co prawda nie są to ilości powalające, ale przecież to nie fabryka, prawda?
          Nalewki "się robią" i taki stan potrwa jeszcze przez minimum dwa miesiące. W międzyczasie postanowiłam podgonić ze słoikami na grzyby. Szkoda, że wybór wzorów nie jest szerszy, ale nie ma co narzekać:) Trzeba sobie jakoś radzić. Jeden słój (bo 5-litrowy to nie słoiczek) pojechał już sobie do Wałbrzycha :)
          Korzystając z chwili wolnego w pracy ulokowałam się na troszkę w witrażowni i popełniłam takie oto słoje i słoiczki:) Nawet nie wiecie jakie to wspaniałe uczucie pracować w takim pomieszczeniu, które nie jest kuchnią i ma więcej niż 2m x 2m. Zaczynam coraz poważniej myśleć o zmianie mieszkania na większe... ale nie będę Was zanudzać swoimi marzeniami, niech zostaną w mojej głowie:)




          Wielkość słoików zacna, bo i cała rodzina grzybiarzy. Oby tylko sezon dopisał:)

          Słoiczki słoiczkami, ale przygotowuję już pomału butelkę na ratafię, którą przygotowujemy razem z Sylwią. Może przesadziłam trochę z objętością butelki, ale jak szaleć to szaleć.







          Butelka jeszcze nie jest wykończona, trochę cieniowań i podmalować w kilku miejscach. Najgorsze było to, że w kilku miejscach liście były ucięte i musiałam je namalować. Jak jeszcze trochę nad nimi popracuje to będą wyglądały całkiem możliwie.

Uciekam do swojej pracy. 
Słoneczne buziaki.

Martita :)

4 komentarze:

  1. no tak ten piekny domek, kominek i...własny pokój. No cóż po to są marzenia :) A słoiczki piękne, ale ja wiem, który najładniejszy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sferze marzeń jest mała pracownia z pięknymi regałami na przydasie i farby, bieżącą wodą i dobrym światłem...

      Usuń
  2. cudowne słoiki:) Grzyby wyglądają na prawdę fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że marzenia mamy te same:)) oby jak najszybciej mogły się zrealizować czego tobie i sobie życzę:) - a słoiki mega:)))) Buziaki z Gór Świętokrzyskich

    OdpowiedzUsuń