wtorek, 22 maja 2012

Radosny post :)

Witam Was radośnie!

Wspaniały miałam dziś dzień, a w zasadzie wieczór. Ucieszyłam się niezwykle, ponieważ udało mi się zrobić mały wstęp do spełnienia jednego z moich marzeń :)

Co prawda nie jest to budowa małego domku na wsi z białym płotkiem i pokojem z kominkiem, ale zawsze jedno marzenie bliżej :) 
Na razie nie będę zdradzać z czego tak się cieszę, potrzymam Was w niepewności :)
Chciałabym się pochwalić moimi "zdobyczami" wymiankowymi.
Poniżej przedstawię zdjęcia zapożyczone z bloga Sylwii.
Oto zdobycze z wymianki na powitanie Wiosny:


Obdarowała mnie Coehnna:) Bardzo dziękuję za wspaniałe upominki:)


A takie prezenty dostałam w wymiance Niezapominajkowej od Marapuamy:

Broszki wspaniałe, a torba bardzo pakowna:) Zbyt wiele nie szyje, ale myślę, że poduszeczka na szpilki również się przyda.


Oczywiście do paczuszek dołączone były wspaniałe herbatki i kawy ale już dawnoooo ich nie ma:) Ostatnio jestem smakoszem różnego rodzaju herbat i wypijam ich całe mnóstwo:)

 Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że chcecie do mnie zaglądać i czasami zostawiacie miłe komentarze :)

Miłego wieczoru :)

1 komentarz: