środa, 16 maja 2012

Odetchnęłam z uglą :)

Zrobiło mi się dużo lżej na serduchu, gdy wysłałam paczkę do mojej pary z wymainki "Niezapominajka".
Moją parą została Beatka z Magicznego Zakątka :) Dziś pokażę Wam co przygotowałam dla Beatki, a w następnym poście będę chwalić się tym, co dostałam od dziewczyn :)














Mam nadzieję, że Obdarowana przez mnie Osoba będzie ucieszona, tak samo jak ja byłam, gdy otworzyłam paczkę, a moje dziecko próbowało mi zabrać jeden z upominków krzycząc "to moje, to dla mnie" !!

I jeszcze tak szybko pochwalę się moimi nowymi storczykami:)









Dwa pierwsze są "pełnowymiarowe", a ten ostatni to taka miniaturka -nieminiaturka, bo ma 20cm wysokości i drobne kwiatki i jest sporo większy od tych miniaturek, które spotykałam do tej pory. 

Życzę Wam miłego dnia:)
Buziole, Martita :)

2 komentarze:

  1. Śliczne prezenty zrobiłaś Martuniu:) pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przesyłkę. Super !!!
    Zdjęcia już zrobiłam i napisałam na blogu.
    Zapraszam na candy :))

    OdpowiedzUsuń