piątek, 11 maja 2012

Czas kupić kalendarz i zegarek:)

Zajrzałam na własnego bloga z niepewnością czy ktokolwiek o mnie pamięta. Nie ma co, tym razem sama sobie zapracowałam na zapomnienie. 

Mam nadzieję, że Sylwia z Uroczyska Luny jeszcze kiedyś mnie dopuści do wzięcia udziału w jakiejkolwiek zabawie blogowej:) Liczę tylko na to, że moja wymiankowa para , Aneta czyli  Marzycielka, choć trochę się uśmiechnie gdy otworzy paczkę.  Nie będę już dłużej zanudzać tylko wrzucę zdjęcia:)





Tak oto prezentowała się zawartość paczki:)




Tematem wymiany byłą WIOSNA, jak spojrzałam na tego aniołka to wiedziałam, że musi trafić do Anety.




Wykonałam również 2 komplety biżuterii, jeden przyznam się w ramach zadośćuczynienia za taki długi okres oczekiwania:) Pierwszy w technice decoupage, czyli bransoletka i kolczyki, a drugi z perełek słodkowodnych i agatów fasetowanych.









W drugim zestawie znalazły się kolczyki i wisiorek na łańcuszku.














Dołączyłam do zestawu z agatów również słodkie pudełeczko.










I na koniec trzy szklane magnesy ozdobione techniką decoupage. 

Mam nadzieję, że Wam się podobają moje wyroby. Bardziej jednak martwię się o to, czy Aneta również będzie zadowolona.
Będę trzymała kciuki:)

Pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. Marta twoje cuda nie mogą się nie podobać. Są urocze a do zabawy oczywiście, że cię dopuszczę bo do tej pory zawsze wywiązywałaś się z wymianek, a życie jest nie przewidywalne i czasami utrudnia realizację naszych planów. Buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje anioły są zjawiskowe, a ten to marzenie po prostu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto poczekać na taką paczuszkę:) Aniołek cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuś, uśmiecham się od ucha do ucha :)) Zgadzam się, że na taką paczuszkę warto było czekać :)) Wielkie dziękuję !!!!!! Już idę pisać Ci meila :))

    OdpowiedzUsuń