środa, 18 stycznia 2012

Same nowości

Wiem, że post będzie mało twórczy, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Musiałam od razu Wam się pochwalić tymi dobrymi wydarzeniami z dnia dzisiejszego. Tylko od której tu zacząć...


No to może najpierw tak botanicznie:) Dostałam dziś przepięknego storczyka do mojej kolekcji. Ale jeszcze bardziej ucieszyło mnie to, że dostałam go od mojego Eryka, który jak do tej pory na widok mojej rozmarzonej miny w kwiaciarniach mówił" mało masz ich w domu??". A tu taka niespodzianka:



Przepiękny 3-pędowy przystojniak:)




Oczywiście ja sobie też coś kupiłam, ale to było w poniedziałek. Jest co prawda mniejszy i skromniejszy ale równie niespotykany:





A teraz czas na drugą dobrą wiadomość:) Dostałam pracę!! Będę pracować w Sądzie. Już traciłam nadzieję na to, że dostanę jakąkolwiek pracę, a tu taka niespodzianka:) Zaczynam od poniedziałku i już nie mogę się doczekać. Musiałam się Wam pochwalić, chyba bym nie wytrzymała:) 

Lecę do moich zadań domowych:) Pozdrawiam Was serdecznie:)

3 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję tak miłego dnia :) I życzę wiele satysfakcji z nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super gratuluję Martuniu pracy:) już wylosowałam twoją wymiankową parę :))) Myślę że będziesz zadowolona:))) Pozdrawiam ciepło Sylwia p.s. później prześlę meila z namiarami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki ten storczyk piękny a kolorki faktycznie niespotykane

    OdpowiedzUsuń