poniedziałek, 30 stycznia 2012

Butelkowo kolorowo:)

Witajcie kochani:)
Dziś nie mam Wam zbyt wiele do pokazania, bo mimo wielkich chęci do tworzenia, tak niewiele powstało...
Ostatnio więcej czasu poświęcam na decoupage. Sama nie wiem czemu, ale jakoś wyjątkowo mnie to wycisza. 

To jest pierwsza z moich "butelczyn":


A tutaj z drugiej strony:


Druga buteleczka została podarowana przez mamę, ale mam wrażenie, że chyba bardziej chodziło jej o to żeby oddać jej pomalowaną:)





W zasadzie to jest coś bardziej jak karafka, bo ma taki specjalny "odciągany" korek:)



I teraz największa butla, bo ma ponad 3 litry pojemności. Moim zdaniem najfajniejsza, ale dwie wcześniejsze nie są jeszcze polakierowane, więc niewykluczone, że jeszcze coś tak pokombinuję.





Od dłuższego czasu przyglądałam się tej serwetce, a butelka stałą pomalowana na biało chyba z 3 miesiące.




Kwestię cieniowania konsultowałam z Dziewczynami z Wizażu, które wiedzą co i jak dużo lepiej ode mnie:)



Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i "było na czym oko zawiesić".

Tak na końcu chciałabym polecić Wam sklep mojej koleżanki, która zajmuje się haftem komputerowym. Gwarantuję, że będziecie zadowolone z usług. Dziewczyna ma głowę na karku i wspaniałe pomysły. Polecam: www.2bcool.pl

Pozdrawiam ciepło, Marta:)

6 komentarzy:

  1. Śliczne butelki. Jeżynowa i magnoliowa naj.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, widzę ,że nie próżnujesz!ja w sztuce decupage jestem zielona...chciałąm Cie lepiej poznac ,ponieważ jestes moja wymiankową parą ... i szczerze mówiąc zbyt wiele o sobie nie wiemy , czy mogłabys mi ułatwic prace i opowiedziec trochę o swoich zainteresowaniach?, co lubisz, jakie ksiązki czytasz itd Pozdrawiam Luna

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wielkim wrażeniem estetyki Twoich prac

    pozdrawiam
    www.galeriamiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czym te butle zostaną napełnione? Bardzo fajnie Ci wyszły, ja na razie jestem na etapie zbierania ciekawych okazów butelkowych. Z takich dużych butelek byłyby niezłe lampki nocne, widziałam kiedyś takie w necie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butle muszą poczekać do lata, kiedy na działce pojawią się wisienki, porzeczki i młode zawiązki orzechów:)Ja zbieram wszystkie butelki jakie mi do ręki wpadną, mój TŻ krzyczy na mnie, że z domu robię wysypisko śmieci:)

      Usuń
  5. jezynowe butelczyny cudne a ta ostatnia ma superowy kształt ... pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń