poniedziałek, 23 stycznia 2012

Anielinki i zapowiedź słodkości:)

Witajcie Kochane:)
Zbieram energię, aby tworzyć. W międzyczasie kilka z anielinek znalazło już swoje domy. Mam nadzieję, że zarówno Kamila, jak i Groszek będą zadowolone:) Niestety, ale nie zrobiłam żadnych zdjęć. Pokaże tylko dwa aniołki, które jeszcze mam w domu. Jeden już jest obiecany, a drugi być może ulegnie lekkiej modyfikacji :) Muszę przyznać, że bardzo spodobały mi się anioły w wersji "na desce", jak ja to określam. Mój Tato już mnie zaopatrzył w deseczki i następnym razem powstanie więcej takich wspaniałości. Myślę, że czas najwyższy stworzyć anioła, który mógłby czuwać nad Naszym domem. Do tej pory obdarowałam całą rodzinkę, a o sobie zapomniałam:) 

Zaprezentuję więc Panny Anielinki:

 
Ta blond piękność powędruje do Sylwii:) Mam nadzieję, że spełni swoją anielską powinność:)


Muszę przyznać, że decoupage jest fascynującą techniką, którą staram się doskonalić. Wynik tego jest taki, że ozdabiam nim wszystko co mi wpadnie w ręce:)


Gdzieś w głowie kłębią mi się pomysły. na to, jak by tu jeszcze upiększyć tego aniołka. Rozważam wersję z koronkami, falbankami i sama do końca nie wiem... Może Wy mi pomożecie??


Czas na słodkości :)
Za dwa dni będę obchodziła urodziny i pomyślałam, że z tej okazji mogłabym zorganizować jakieś małe Candy. Nie wiem jeszcze co mogłoby być nagrodą, ale mam jeszcze całe dwa dni na przemyślenia:)
Jak tylko coś wpadnie mi do głowy od razu o tym zamelduję:)

Dziękuję za to, że mnie tutaj odwiedzacie:) 
Serdecznie Was pozdrawiam:) 
Martita:)

5 komentarzy:

  1. Jakie śliczne te anielice! Zazdroszczę im takich pięknych sukienek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnij do mnie to ci taką piękną sukienkę namaluję ;)

      Usuń
  2. Z okazji urodzin - samych cudownych dni. Tak cudownych jak Twoje anioły i ich suknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że spodobało Ci się w moim zakątku:) Dziękuję za życzenia:)

      Usuń