poniedziałek, 28 listopada 2011

Tak szybciutko...

Witajcie!

Kochane moje piszę szybkiego posta, bo mamy małe zamieszanie w domu, ale o tym następnym razem:) Jeśli chodzi o robótkowanie, to cały czas coś na warsztacie. Nadal kombinuję z bombeczkami, które "zamówiły" sobie moje siostry.

Wrzucam kilka zdjęć tego co już dokończone. Mam mieszane uczucia, kiedy patrzę na jakość zdjęć... Mój aparat jest kiepski, albo ze mnie mnie taki fotograf... Chyba prędzej to drugie:)

W każdym razie życzę miłego oglądania:)

Takie dwa zestawy powstały ponad dwa lata temu i bardzo często je noszę. Pierwszy jest wykonany z perełek słodkowodnych i kryształków Swarovskiego.


Drugi zestaw również podbił moje serce i od razu postanowiłam go sobie zostawić:)


Oczywiście staram się nie zaniedbywać decoupage'u i ćwiczę, ćwiczę, ćwiczę... Mam nadzieję, że Panie, które już dawno rozgryzły tę technikę udzielą porad techniczno-estetycznych:)
 

I buteleczka z motywami zwierzęcymi, które bardzo lubię. Muszę przyznać, że kształt tej butelki jest niezwykle pomocny podczas nakładania dużych motywów. Pozwala je wspaniale wyeksponować.



I już bardziej świątecznie. Kolejna choineczka, tym razem ma 20cm wysokości. Muszę się wybrać na jakieś zakupy przydasiowe, ponieważ obecnie posiadam ozdoby w takich kolorach jak poniżej. Przecież ma być różnorodnie i kolorowo!!!


Chciałam się tylko pochwalić, że poprzednia choineczka, która powędrowała do przedszkola, stoi na honorowym miejscu i jest mi z tego powodu bardzo miło:)

Bardzo dziękuję za odwiedziny:)

3 komentarze:

  1. Dziewczyno Tobie porady techniczno-estetyczne... Ty jesteś mistrzem! To ja Cię proszę o porady. Za uwagę dziękuję i pozdrawiam. To pisałam ja groszek. do widzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. ile śliczności! ta biżuteria jest wspaniała, drugi zestaw jest fantastyczny :) A butelką chyba nigdy nie przestane się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń