czwartek, 24 listopada 2011

Kamień z serca...

Spadł mi wielki kamień z serca... Bardzo mi miło, że ktokolwiek tutaj zajrzał. Tym bardziej się cieszę, ponieważ przeczytałam  pozytywne słowa od innych zakręconych rękodzielniczek :)


Aktualnie na warsztacie mam masę solną, choinki z szyszek, a także bombki decoupage. W miarę możliwości będę pokazywać to co powstało. Dziś wrzucam zdjęcia dawnych prac, niektóre jeszcze z ubiegłego roku :)
Miłego oglądania :)

Moje ulubione pudełko:




Anioły, które czuwają nad swoimi właścicielami:





I specjalny projekt dla kogoś wyjątkowego. W tym roku bardziej aktualny będzie taki z zawiniątkiem w ramionach :)



Moja córeczka chodzi do przedszkola do grupy trzylatków. Zaproponowałam, że zrobię małą dekorację Bożonarodzeniową do sali i oto co mi wyszło:


Choineczka ma niecałe 40cm wysokości. Zastanawiam się czy nie ubrać jej dodatkowo w złote korale. Jak myślicie, będą pasowały? 


Życzę miłego wieczoru i pozdrawiam:)

9 komentarzy:

  1. Witaj Martuś!
    Jestem z Ciebie dumna:) Piękne anioły i dopracowane. Działaj dalej:)
    ściskam mocno***

    OdpowiedzUsuń
  2. To też moje ulubione pudełko. Widziałam je nie raz live i powiem szczerze, że zdjęcie nie oddaje uroku tego namacalnego pudełka pięknego. Anioły są cudowne po prostu. Masz talent! 3xTAK hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja się cieszę, czytając że pani Monika jest ze mnie dumna:) To dla mnie dużo znaczy:) Groszku kochany, taką serwetkę już ci sprezentowałam. Jeszcze tylko pudełko i do dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne aniołki ! a pudełeczko też cudne .
    Tylko tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko i aniołki są śliczne :)
    A przy choince korale byłyby przesadą, chyba że byś zdjęła jej bombki :)
    Chociaż w sumie święta to czas przepychu jeśli chodzi o wystrój, więc mogą dać fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi się podobają te twoje aniołki są takie piękne:) A choineczka jak to ma być dla dzieci to musi być koniecznie ubrana w korale:) Dzieci lubią jak się wszystko błyszczy i świeci. Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak ten z brzuszkiem to już nie aktualny (może kiedyś dostanę innego :)), a to zawiniątko to dośc duże już musi byc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełeczko i śliczne aniołeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. TO prawda pudełko sliczne i zjawiskowe aniołki.

    OdpowiedzUsuń