wtorek, 1 kwietnia 2014

Z wypiekami...

dzisiaj do Was przychodzę :) Ale nie byle jakimi :) W weekend lepiłam, wypiekałam i plątałam :)
Może w pierwszej kolejności wypieki:


 Uwielbiam ten kolor po wypieczeniu :) i zapach unoszący się w całym domu...

A teraz to co naplątałam:

W Kreatywnej Przyjemności natrafiłam na bardzo przejrzysty i niezwykle przydatny Czwartkowy samouczek. Oczywiście jak zobaczyłam to musiałam spróbować :) Pobiegłam do pasmanterii i kupiłam piękny guziczek, wyszperałam w "przepastnym pudle" sznurek i oto jest moja makramowa bransoletka z guziczkiem :)  


Bransoletka wykonana przy użyciu sznurka woskowanego (syntetyczny rzemień), guzika, przekładek i kryształków szklanych. Przekładki i kryształki kupiłam na Ulicy Pokątnej. Sznurek jest bardzo fajny i świetnie się sprawdza dla początkujących, a jego dodatkową zaletą jest to, że topi się po "przypaleniu".



Przy okazji przekonałam się jak duże są rozbieżności w cenach w pasmanteriach... za jeden guziczek przebitka 220%... I jak tu nie kupować w internecie? Na szczęście mam jedną, jedyna pasmanterię w Świnoujściu, w której są dobre ceny jak na sklep stacjonarny i miłe Panie, co rzadko idzie w parze ;P

Jeśli chcecie spróbować swoich sił z makramą to polecam Kreatywną Przyjemność, znajdziecie tutaj dużo ciekawych i bardzo dobrze wyjaśnionych zagadnień z tematyki makramy :)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie, niebawem wypieki nabiorą kolorów :)

Martita :)

1 komentarz:

  1. Oj aleś napiekła, super, sznureczek bezbłędny, guziczek oryginalny.
    We wrocku też są takie przebitki cenowe, dlatego wolę @

    OdpowiedzUsuń