czwartek, 19 lipca 2012

Zbyt długa przerwa ...

... od blogowego życia:)

           Z marazmu wyciągnęła mnie Księżycowa Wymianka u Sylwii :) Księżyc zawsze był mi bliski, fascynował mnie. Mam nadzieję, że uda mi się wykonać mój projekt tak, jak sobie go wyobrażam. 

          Dość długo nic nowego nie pisałam, ale to nie oznacza, że nic ciekawego się nie działo:)
Wczoraj świętowałyśmy urodziny naszej przyjaciółki, Sylwii :) Raz jeszcze wszystkiego najlepszego!!! Z tej okazji upiekłam torcik czekoladowo- kawowy.




          Dzień wcześniej wykonałam prezent urodzinowy dla Groszka, który obdarował nim swojego szefa :) Nie powiem, prezent oryginalny, ale wpasował się w ogólną atmosferę imprezy. Spodobał się obdarowanemu, wiec sukces.


          Jeśli ktoś ma problem z rozpoznaniem, to już śpieszę z pomocą :) Tak, tak, to jest kolba kukurydzy, ale nie byle jakiej :) To jest wyjątkowo szczęśliwa kukurydza, bo pochodzi ze Świnoujścia :)

          W międzyczasie byłam na Festiwalu Muzyki Folklorowej i Smaków Regionalnych w Stepnicy. Pochwalę się nieskormnie, że moja Nalewka Cassis czyli z czarnej porzeczki otrzymała pierwsze miejsce i otrzymałam słowa uznania oraz mały upominek od włodarzy Stepnicy. 

          Lato jest, jakie jest i nic na to nie poradzimy. W następnym poście powiem Wam, jak ja zachowuję smak i aromat lata na jesienne i zimowe wieczory:) Pochwalę się (jak to mam w zwyczaju :) ) również moimi nowymi nabytkami storczykowymi.

Dziękuję Wam, za to że mnie odwiedzacie:)
Pozdrawiam serdecznie:)

2 komentarze:

  1. Oj zbyt długa, zbyt długa ;) Ja jeszcze czekam na nowe anioły w kolorowych kieckach ;)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioły wyjechały na wakacje:) Ja niestety nie mogłam bo kończy mi się staż i muszę się postarać, żeby dostać umowę:) Tzn. jak dostanę umowę to nadal będę się starać :P Ale ze spokojem w sercu usiądę i ulepię coś skrzydlatego... i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń