piątek, 9 listopada 2012

Zaległe zdjęcia :)


Witajcie:)
          Dziś pokażę Wam stroiki jakie zrobiłam na prośbę koleżanki z pracy. Zostały wykonane na gąbce florystycznej z dodatkiem świerku, różnych gatunków tui, jałowca, farbowanych gałązek, jesiennych jagód oraz różnych krzewów "zimozielonych". Dorzuciłam kilka szyszek i sztucznych kwiatów i oto efekt. Wiem, że robienie stroików nie jest moją mocną stroną, ale starałam się jak mogłam. Koleżanka udekorowała nimi groby najbliższych na Święto Zmarłych.



          Dzisiejszy post bardzo przelotny, ale już jutro pokażę pracę jaka powstała na wymiankę w stylu Cath Kidson:) oraz to co ja otrzymałam w wyniku tej zabawy blogowej:)

Serdecznie pozdrawiam z zimnego, mokrego i jesiennego Świnoujścia:)
Buziaki
Martita:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz